Re: Jaki zestaw?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 20:00:56 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Po trzech latach z hakiem ma prawo. Wtedy pojde do sklepu, kupie
> nastepnego Teaca i na nastepne 3-4 lata problem z glowy :)

edh... zamiast na 10 lat i mowic to wnukom i pokazywac sprawny naped
teac 32x :> ech... ja tam wole miec sprzetdlugo. jeszcze mi nic nie
padlo, procz kontrolera ata66 (no coz... leadtek na cmd :> ), joysticka
i monitora potraktowanego blyskawica... od 1995 roku nic nie padlo procz
tego :P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|