Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Widmo Komunizmu (trash_at_pisz.na.niusy.invalid)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:15:25 MET DST

On Fri, 7 Sep 2001 10:46:10 +0200, Wojciech Giersz wrote:

> Owszem. Teraz wiec powtorze: I CO Z TEGO? Co ma powyzsze do stabilnosci i
> wydajnosci systemu? NW to serwer i tylko serwer, wiec zadne aplikacje typu
> Office, czy inne badziewie nie wchodzi w gre. Zas oprogramowanie
> typowo serwerowe istnieje i jest go calkiem sporo.

w sumie mozna i tak. aczkolwiek trzeba wtedy znac dwa systemy
zamiast jednego ;-)

> A jakie to ma znaczenie? Stosuje sie ten protokol, ktory dla danego ukladu
> klient-serwer jest najbardziej optymalny.

owszem. dlatego wlasnie pytam, jak testowales - dla linuxa ncp
optymalny zdecydowanie nei jest.

> Tak samo mozesz powiedziec, ze stosowanie SMB poza Windows rowniez mija
> sie z celem ;)

a nie?

> I tu jest wlasnie slaby punkt Linuxa (i ogolnie systemow unixowych IMHO).

wiesz, z mojego punktu widzenia wlasnie tu jest slaby punkt novella
i wszystkich pozostalych systemow uzywajacych acl'i.

> Rozwiazanie zastosowane przez Novella jest znakomite i prawde mowiac nie
> widze aktualnie na rynku dla niego konkurencji.

coz, acl to acl, pod linuxem jest taki sam, jak w pozostalych systemach.
po prostu zwykle sie ich nie uzywa, bo nie ma po co.