Re: DMA raz jeszcze

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:11:00 MET DST

On Fri, 7 Sep 2001 10:12:45 +0200, "Korvin" <korvin_at_go2.pl> wrote:

>(2.1 fujitsu) i wahałem się czy dla niego też załączyć DMA.
>Ponieważ winda ostrzega, aby od producenta dowiedzieć się,
>czy sprzęt się do tego nadaje, wysłałem maila do producenta.
>Odpowiedź mnie po prostu rozbroiła. Poczytajcie sami:-)
Jak sam widzisz nie dales gosciom zbyt duzo informacjj
i dlatego dostales taka odpowiedz
ma moim pc przykladowo moge wlaczyc dma ale w obydwu urzadzeniach na
tym samym kanale
jezeli wlacze dma na nagrywarce i wlaze moj stary cdrom ktory nie
obsluguje dma i nie wlacze dma w windows to pc sie wiesza
nagrywarka i dvd na tym samym kanale z dma wlaczonym chodza bez
problemu
wiec pomoc techniczna dobrze tobie odpisala ze nie moga tobie
poprawnie odpowiedziec
pamietaj ze w niektorych krajach moglbys ich pociagnac do
odpowiedzialnosci za udzielenie nieprawidlowych informacji
jezeli rozmawialbys z nimi przez telefon to prawdopodobnie pytali by
sie ciebie czy cos jeszcze jest podpiete do kontrolera na tym samym
kanale itp