Re: Jaki zestaw?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:21:27 MET DST

Niejaki(a) biskupdamian_at_poczta.onet.pl <biskupdamian_at_poczta.onet.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Chciałbym poznać Waszą opinię odnośnie następującego zestawu,co w nim zmienić a
> co zostawić.Moje środki są ograniczone do ok. 3000.
>
> procesor Athlon 1 GHz

zaleznei od funduszy ;)

> płyta główna EPOX 8KHA KT266 pod DDR-y, czy jest duża różnica w wydajności
> pomiędzy chipsetem KT266 a AMD761?

cos na sdr'y lepiej... moze msi k7t?

> pamięć 256 MB DDR, czy zakup pamięci DDR jest opłacalny?

nieoplacalny - masz male fundusze, pamiec droga, jeszcze nie ma
rozwiazan zwiekszajacych jej wydajnosc... jakbys mial 6000 zet to w
sumei mozna ;)

> karta grafiki jakiś GeForce MX-400 64 MB(nie Winfast bo mnie nie stać)

eee... winfast to jest klasa tania i dobra... a przynajmneij ja je lubie
:)

> dysk twardy 40 GB Seagate U5

ok :) mam dwa Uxx na razie jak zloto, jeden ma dwa latka, drugi roczek
:)

> cd-rom LG 52x ale myślę nad ASUSEM 50x, czy jest on dużo lepszy. Z tego co
> słyszałem i widziałem to LG niekiedy sprawiają duże problemy.

ja bym lg nei bral. sam mam asus'a, ale on jest probemamtyczny, jak
jestes neikulturny i nei lubisz myc raczek, oraz lubisz macac dziurki od
plytek... to lepiej nie.

pozatym dorzuc te kilkanascie zltocy i miej spokoj z teac'iem cd540e :)

> nagrywarka LG 8x4x32x, bo nie będę chyba nagrywał płyt hurtowo ;)

teac cdw58e, bo nei bedziesz jej za rok wymienial... no chyba, ze za rok
chce ci sie nowy komp kupowac? :)))

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|