Jaki zestaw?

Autor: biskupdamian_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Sep 2001 - 12:50:08 MET DST

Witam.
Chciałbym poznać Waszą opinię odnośnie następującego zestawu,co w nim zmienić a
co zostawić.Moje środki są ograniczone do ok. 3000.

procesor Athlon 1 GHz

płyta główna EPOX 8KHA KT266 pod DDR-y, czy jest duża różnica w wydajności
pomiędzy chipsetem KT266 a AMD761?

pamięć 256 MB DDR, czy zakup pamięci DDR jest opłacalny?

karta grafiki jakiś GeForce MX-400 64 MB(nie Winfast bo mnie nie stać)

dysk twardy 40 GB Seagate U5

cd-rom LG 52x ale myślę nad ASUSEM 50x, czy jest on dużo lepszy. Z tego co
słyszałem i widziałem to LG niekiedy sprawiają duże problemy.

nagrywarka LG 8x4x32x, bo nie będę chyba nagrywał płyt hurtowo ;)

Co o tym sądzicie. Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam
DEXTER