Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 22:41:39 MET DST

Sun, 2 Sep 2001 22:47:03 +0200, w <9mu620$ojc$1_at_news.tpi.pl>, "A3.PL
Tom" <tom_at_a3.pl> napisał(-a):

> Chodzi o wyznawcę składania.

Nie ma to dla mnie znaczenia. Można dobrze złożyć sprzęt samemu, można
także i kupić wadliwą firmówkę.

> [...]
> "Nie twierdzę przy tym że Amd proukuje złe procesory (zobacz pocz?tek
> dyskusji). Po prostu to s? produkty skierowane w najniższe przedziałycenow?"
> Cytat z 27-08 godz: 23:13
> "Czyli bardzo ważny wniosek dla przeciętnego użytkownika:
> Do Intela istnieje znacznie pewniejsza baza rozwi?zań sprzętowych." - chodzi
> o sprzęt firmowy
>
> Twierdzę i jest to do udowodnienia że sprzęt z którym jest mniej wszelakiego
> rodzaju problemów to sprzęt tzw. "firmowy".
> Oparty (niewnikam z jakiego powodu) na Intelu. Czyli dla Intela opracowano

Czyli ten sam sprzęt firmowy oparty na AMD jest z definicji jest
gorszy? Wyraźnie sam nie bardzo wiesz, co chcesz napisać.

> Pisałem komputerach składanych (najczę?ciej) z AMD. Komputerach gdzie
> podstawow? atrakcj? jest podkręcanie, i inne zabawy. Bajery w stylu
> regulacje napięcia j?dra, ilo?ć kondensatorów w bloku zasilania płyty,
> szlifowanie radiatorów, podkładki miedziane z dziurami na gabki, mazanie
> mostków, itp... TO nazywam wynalazkami.

To samo dotyczy Intela, więc nie widzę różnicy. A skoro nie widać
różnicy...

> A co? Brakuje innych argumentów na pognębienie oponenta swoich pogl?dów

Właśnie nie brakuje. Jest ich aż nadto. Problem, że oponent sam nie
bardzo wie, o co mu chodzi. Stąd "marketingowa papka".