Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 22:47:52 MET DST

Sun, 2 Sep 2001 22:31:03 +0200, w <9mu542$jnc$1_at_news.tpi.pl>, "A3.PL
Tom" <tom_at_a3.pl> napisał(-a):

> WŁA?NIE!!! TO JEST TO!
> Skoro sam do tego wniosku doszedłe? to jeszcze z Tob? może nie jest tak Ľle.

> J.w.

To wiedzą już wszyscy na tej liście. Wygląda na to, że właśnie się o
tym dowiedziałeś. Bo do tej pory ciągle usiłowałeś przeforsować
śmieszne teorie, że sprzęt bazujący na AMD jest bardziej zawodny.

[...]
> W tym momencie jeste? obraĽliwy. NIC cokolwiek miało reklamować nasz? firmę
> b?dĽ jej profil działalno?ci nie mówiłem. Dyskusja dotyczy cały czas
> konstruowania komputerów przez wielkich tego rynku.

Czyli Twoje słowa o konstruowaniu to czysta, nie poparta
doświadczeniem, teoria?

> To czy my klepiemy na zapleczu czy może mamy dostęp do lepszych technologii,
> to nie twoja sprawa. To dotyczy nas i naszych klientów. Je?li chcesz
> koniecznie udowodnić jaki sprzedajemy szmelc to się potrudĽ i ich znajdĽ.

Po co? Złożyć dobry komputer nie jest trudno. Nie potrzeba do tego
konstruktora z niezłym tytułem. Właśnie w tym celu powstały standardy
PCI, AGP, ATX, IDE, SCSI i masa innych.

> Tu też jeste? obraĽliwy.
> Jak pisałem powyżej, co do jako?ci naszych (jak i jakichkolwiek) produktów
> wypowiedz się PO zapoznaniu się z nimi.

Widzę, że są złożone z miarę porządnych podzespołów (ale do płyt
głównych profilaktycznie się nie przyznajecie :)) ). Ale nie aż
takich, by słowo AMD było czymś nieodpowiednim, nawet wprost
przeciwnie.