Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: msosnowki_at_poland.com
Data: Sun 02 Sep 2001 - 01:36:45 MET DST

Osobiscie bylem zawsze zrazony do amd od k5 poczynajac z k6 bylo juz lepiej
ale znowu jakies patch'e -jednym zdaniem nie bylo to rozwiazanie stabilne i
pewne. Serwisem zajmuje sie juz od kilku lat i teraz coraz bardziej sklaniam
sie ku AMD, lecz poczatki z duronami byly trudne pamietam ze swego czasu na
10 duronow 4 byly walniete, co innego z athlonami -one nigdy mnie nie
zawiodly ostatnio skladalismy sporo zestawow na ecs 133a+ i1,2 Ghz Atlonach
i wszystko smiga ze nie wiem co i zero problemow( na tyle zestawow to juz
intel dawal ciala).Z tego co wiem chlopaki za stodola 80% zestawow skladaja
na AMD- podstawa pewna plyta głowna-co wcale nie musi oznaczac drogiej(ECS)
a kupowanie asusa jest z biegiem czasu wywaleniem pieniedzy w bloto nie dla
tego ze jest zly-bo jest super ale za takie pieniadze przy dzisiejszym
postepie kupujac asusa za 600zl po 3 miesiacach moze sie okazac ze mamy juz
stara plyte. Kupujac np ECS za 300 o zblizonych osiagach za te 3 miesiace
mamy 300 i kupujemy nowego ECS ktory ma potezne mozliwosci za tez jakies
300zl. Uwiezcie wiele razy juz to przetrenowalem i nie ma sensu przeplacac
bo jezeli chcemy zlozyc Super stabilny serwer to i tak asus to mało.