Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: A3.PL Tom (tom_at_a3.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 22:47:03 MET DST

> Czyżbym natrafił na kolejnego wyznawcę?

>Pudło

Chodzi o wyznawcę składania.

>Składaki zawsze będą sprawiały większe problemy niż firmówki. Procesor
>nie ma tu żadnego znaczenia, pomimo że właśnie usiłujesz to wcisnąć.

Jeszcze raz muszę Cie poprosić o cofnięcie się wstecz. Właśnie taką tezę
zaproponowałem kilka dni temu.

>Twoja ignorancja polega na tym, że porównujesz klepanego w stodole
>Mercedesa do nowego BMW i na tej podstawie wyciągasz wniosek o
>wyższości BMW.

Niezupełnie to Ty robisz takie porównania. Ja cały czas twierdzę że to są
inne produkty.

> Nie odpowiadaj nie mam ochoty na jałowe dyskusje.

Masz całkowitą rację. Dyskusja z tobą może być tylko jałowa. Ja
zawsze, gdy się czyta marketingową papkę nie popartą żadnymi
argumentami.

>Cały czas usiłujesz udowodnić wyższość Intela. Czyżbyś teraz
> zaprzeczał jakoby poruszasz tę sprawę?

Oczywiście.
Cytat z 27-08 godz: 22:39
"Nie twierdzę przy tym że Amd proukuje złe procesory (zobacz początek
dyskusji). Po prostu to są produkty skierowane w najniższe przedziałycenową"
Cytat z 27-08 godz: 23:13
"Czyli bardzo ważny wniosek dla przeciętnego użytkownika:
Do Intela istnieje znacznie pewniejsza baza rozwiązań sprzętowych." - chodzi
o sprzęt firmowy

Twierdzę i jest to do udowodnienia że sprzęt z którym jest mniej wszelakiego
rodzaju problemów to sprzęt tzw. "firmowy".
Oparty (niewnikam z jakiego powodu) na Intelu. Czyli dla Intela opracowano
niezawodniejsze rozwiązania systemowe.

>A kto tu pisał brednie o "wynalazkach AMD"?

Pisałem komputerach składanych (najczęściej) z AMD. Komputerach gdzie
podstawową atrakcją jest podkręcanie, i inne zabawy. Bajery w stylu
regulacje napięcia jądra, ilość kondensatorów w bloku zasilania płyty,
szlifowanie radiatorów, podkładki miedziane z dziurami na gabki, mazanie
mostków, itp... TO nazywam wynalazkami.

> Co to za firma, która udaje ekspertów, jej strony pozostawiają wiele
> do życzenia pod względem technicznym, a pisząc na newsy nie potrafi
>sobie skonfigurować czytnika?

A co? Brakuje innych argumentów na pognębienie oponenta swoich poglądów

Tomasz