Ostateczny konfig

Autor: pshemol (pshemol_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 16:04:46 MET DST

Witam,
Uwazam ze duzo mi pomoglisice w wyborze sprzetu.
Poczytalem troche ta grupe i ostatecznie zlozylem taki zestaw:

procesor AMD DURON 800 SOCKET-A
plyta ABIT KT7E VIA KT133E ATX SOCKETA
   lub SOLTEK SL-75KAV KT133A U100
pamiec KINGSTONE DIMM SDRAM 256MB /PC 133/
hdd IBM IC35L040AV-ER 40GB ATA/100
   lub Quantum Fireball AS Plus 40gb 7200
graficzna PIXELVIEW GF-2 MX-400 32MB TV BOX
muzyczna SOUNDBLASTER LIVE! 1024 OEM
sieciowka 3COM 3C905C TX 10/100 TPO PCI OEM
floppy 3.5" TEAC 1.44MB
cooler CoolerMaster EP56I31
obudowa CHIEFTEC DX-01W
monitor LG FLATRON 775FT 17"
klawiatura BTC ergonomiczna
nagrywarka TEAC 8X8X32 OEM

drukarka HP DESKJET 840C

Jedynie nie pewny jestem co do coolera :-) przeczytalem ze cooler master
jest slabo wydajny (tomshardware.com). Mam w planie lekko podkrecic proca,
nie jakos na maxa, ale obawiam sie ze
ten sobie nie da rady.
Aha co uwazacie o Quantum Fireball AS Plus ? Osobiscie slyszalem ze jest to
twardziel rownie chetnie wkladany do "servow" (na IDE) co Fujitsu czy IBM. W
tescie w pckurierze wypadl prawie
tak wydajnie jak IBM, a jest tanszy !
To samo sie tyczy Soltec'a

Wielkie dzieki za zainteresowanie
pshemol
PS Co do proca to wychodze z zalozenia ze przyoszczedze sobie na nim a i tak
ten komp
nie bedzie konsola do gier :)