Re: Ostateczny konfig

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 21:23:27 MET DST

Użytkownik "pshemol" <pshemol_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Uwazam ze duzo mi pomoglisice w wyborze sprzetu.
> Poczytalem troche ta grupe i ostatecznie zlozylem taki zestaw:
>
> procesor AMD DURON 800 SOCKET-A

czy teraz 800 jest najlepsza w stosunku moc/cena?

> plyta ABIT KT7E VIA KT133E ATX SOCKETA
> lub SOLTEK SL-75KAV KT133A U100

Abit, abit (z dwojga zlego:)

> hdd IBM IC35L040AV-ER 40GB ATA/100
> lub Quantum Fireball AS Plus 40gb 7200

z dwojga wybralbym Quantuma

> graficzna PIXELVIEW GF-2 MX-400 32MB TV BOX

moze nie japonski ale jakiejs firmy podejrzewam ze roznica w cenie nie
bedzie duza

> monitor LG FLATRON 775FT 17"

monitor... hmmm wazna rzecz moze model 795FT - lepsze parametry odswiezania,
mniej meczy wzrok

> drukarka HP DESKJET 840C

moze jednak odrobine drozsza ale lepsza 930?

podsumowujac: troch drozszy zestaw niz poczatkowy ale sadze ze wart swojej
ceny, szczegolnie monitor i odswiezanie, jezeli masz przy nim spedzac w
przyszlosci duzo czasu

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl