Re: Athlon 1,4/133 i ECS K7VZA

Autor: Dariusz Wawreniuk (darwaw_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 16:06:30 MET DST

Po co lepsza? Nie potrzebne wywalanie kasy. A ja mam taka plyte, i moge
spokojnie zapewnic Cie ze na 100% pojdzie. Ja mam np.Athlon 1,0 GHz na 266
MHz FSB (tryb 133x2). Zasuwa mi to to na mnozniku 7,5, a wiem ze plyta
obsluguje x 14 (i wiecej?).
Pozdrowka.
Darek
PS. Ta plyta ma doskonala wydajnosc, wcale nie gorsza od Asusow itp. Jedyna
wada to taka ze nie mozna samemu ustawiac mnoznika procesora, plyta sama
automatycznie dobiera mnoznik do okreslonego proca. Ale jest dobrze
dopracowana i z cala pewnoscia moge Ci polecic jej zakup, chyba ze masz duzo
kasy.....