Re: Ostateczny konfig

Autor: Skibbi (skibbi_1_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 16:22:46 MET DST

> Jedynie nie pewny jestem co do coolera :-) przeczytalem ze cooler master
> jest slabo wydajny (tomshardware.com). Mam w planie lekko podkrecic proca,
> nie jakos na maxa, ale obawiam sie ze
> ten sobie nie da rady.

Sam jestem posiadaczem CoolerMastera. Tego mniejszego. A mam procesor
1,33GHz i jakoś się nie przegrzewa (56-63 st). Co prawda u innych proce są
zimniejsze, ale w końcu idzie zima :-)

> Aha co uwazacie o Quantum Fireball AS Plus ? Osobiscie slyszalem ze jest
> twardziel rownie chetnie wkladany do "servow" (na IDE) co Fujitsu czy IBM.
> tescie w pckurierze wypadl prawie
> tak wydajnie jak IBM, a jest tanszy !

Kiedyś miałem Quantiuma. Dobre dyski, ale teraz to Maxtor ich wykupił. Sam
jednak wolę IBM'y. A co do testów - co gazeta to inne wyniki.

> To samo sie tyczy Soltec'a

Co do płyt to jestem zwolennikiem ASUSów, ABITów i ew. ECS. Ale to jest moje
prywatne zdanie.

>PS Co do proca to wychodze z zalozenia ze przyoszczedze sobie na nim a i
tak
>ten komp nie bedzie konsola do gier :)

Hehe, ja pół roku to to będzie złom i prehistoria :-)))
Pozdrawiam i miłego katowania nowej maszynki