DMA raz jeszcze

Autor: Korvin (korvin_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 10:12:45 MET DST

Cześć,
Pytałem niedawno grupowiczów czy opłaca
się włączać tryb DMA dla dysków i cdromów
i wyszło na to, że generalnie warto. Włączyłem
więc dla nowego dysku i cdroma i jest w porządku.
Ale mam jeszcze jednen trochę trochę starszy hdd
(2.1 fujitsu) i wahałem się czy dla niego też załączyć DMA.
Ponieważ winda ostrzega, aby od producenta dowiedzieć się,
czy sprzęt się do tego nadaje, wysłałem maila do producenta.
Odpowiedź mnie po prostu rozbroiła. Poczytajcie sami:-)

************pytanie*******
 Hello,

 I use M1624TAU model. I've got two simple questions:

 -can I switch on DMA mode in HDD properties in Windows?
 -is it recommended?

 Thank you for your help,
 Best regards
 Korvin

**********odpowiedź******
Dear Korvin,

Thank you for contacting Fujitsu HDD Homepage in Japan.

Unfortunately we do not know if you can switch on DMA mode
in HDD properities in Windows or not. Because we have no
information how your PC controls HDD.

Best regards