Re: DMA raz jeszcze

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 16:30:21 MET DST

Użytkownik "Korvin" <korvin_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
> Pytałem niedawno grupowiczów czy opłaca
> się włączać tryb DMA dla dysków i cdromów
> i wyszło na to, że generalnie warto. Włączyłem
> więc dla nowego dysku i cdroma i jest w porządku.
> Ale mam jeszcze jednen trochę trochę starszy hdd
> (2.1 fujitsu) i wahałem się czy dla niego też załączyć DMA.

jezu, włącz i już, najwyżej się zwiesi. jak się zwiesi to w
trybie awaryjnym wyłączysz i po sprawie. obsługa dma
była zaimplementowana chyba od winów 95 albo osr2,
więc to dawne czasy i na pewno pójdzie

jeśli chodzi o sam tryb dma, to nie ma kwestii
włączać czy nie. musisz włączyć, bo inaczej
twój komp cofa się do epoki kamienia
jeśli chodzi o wydajność.

grzech