Re: Dysk ATA100 i ATA33 w kontrolerze RAID ??

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 10:20:36 MET DST

> Abit
> >
> kabel jest uszkodzony - ok 3 mm brakuje posrodku 1 zyly

Ta dziurka to nie jest uszkodzenie, ale możliwe że pękła jakaś
żyłka w kablu. Ja też mam płytę ABIT KT7-RAID. Mam podłączone
dwa dyski, oba do kontrolera RAID. Jeden działa na ATA100,
podłączony przez kabel z dziurką ;) na "primary master". Drugi
przez kabel bez dziurki na "sekondary master", chodzi w ATA66.
Sterowniki do HPT 1.0.3b, nowsze nie działają najlepiej z KT7.
I w ogóle są już chyba tylko do SCSI. No i zainstaluj
RAID Administrator. Pokazuje w jakim trybie pracują dyski
podłączone do kontrolera HPT. Umożliwia też zmianę trybu.
Znajdziesz go na CD dołączonym do płyty.
Lub na http://www.highpoint-tech.com/370RAID_1.11.0402_GUI.zip

Wonder