Re: Shuttle HO-AK123 Socket A - dobra to płyta???

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 14:16:11 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:
: I gdzie tu pisze o błędzie w sprzęcie. NIGDZIE.

Pewnie ze nigdzie nie pisze o sprzecie. A "motherboards"
to deska do miesa mamusi ale czysto softwareowa.

: Nie komunikuje się. Programuje rejestry PCI tylko. I ROBI TO ŹLE.
: Zmienisz BIOS, to BĘDZIE TO ROBIŁ DOBRZE. Rozumiesz?

Jak moze programowac nie komunikujac? Czy robi to raz przy starcie,
czy 10^n na sekunde, to juz nie ma zadnego znaczenia. Wpisuje do
portow (out costam gdziestam), a to nie jest nic innego, jak komunikacja
z urzadzeniem. To ze akurat urzadzenie to kawalek tej deski w ktora
wcisniety jest procesor - to jest malo wazne.

: Jeśli kupujesz u marnego producenta, to niestety jesteś cymbałem.
: Z góry przepraszam za określenie, ale sam je wybrałeś.

No wlasnie. Jezeli kupuje z VIA to jestem cymbalem. Zgadzam sie.

: Trzeba zwracać uwagę na błąd, ale nie należy od razu grzebać VIA.

Sama sie zagrzebala. Zamiast komputera mam teraz Win-komputer.
Ciekawe, co bedzie gdy zaczne instalowac Linuksza...? Bo AFAIK
nie ma 4in1 do Linuksa. Ani do zwyklego starego DOS.

Co do producenta plyty, czyli ABIT VH6-2, to jak pamietam nie
bylo tam NIC o korupcji danych itp. czy tez BIOS dla VIA - mozesz
oczywiscie odpisac ze to ABIT jest be, a VIA cacy - ale prawda
jest taka, ze cala smierdzaca afera jest wyciszana, bo jakas
firma moglaby miec trudnosci ekonomiczne z tego powodu.

A ja sie teraz ciebie zapytam - co jak nie rynek i jego
twarde prawa moze zmusic producentow do szanowania nas - klientow?

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin