Re: Shuttle HO-AK123 Socket A - dobra to

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 14:32:30 MET DST

Hi,

Slawomir Marczynski wrote:

> K. czytac jeszcze umiem. Przestan chrzanic.

Nie umiesz.

> With the new Southbridge and newly released at the time;
> KT133A motherboards, various users started experiencing
> data corruption problems as well as system instability
> when transferring files, listening to music, or anything
> that utilized the PCI bus.

I gdzie tu pisze o błędzie w sprzęcie. NIGDZIE.

> Bios komunikuje sie z chipsetem, jak myslisz po co, geniuszu?

Nie komunikuje się. Programuje rejestry PCI tylko. I ROBI TO ŹLE.
Zmienisz BIOS, to BĘDZIE TO ROBIŁ DOBRZE. Rozumiesz?

> Tymczasem BIOS na plytach z koscmi VIA ma jedno glowne zadanie:
> uaktywnic bug w projekcie chipsetu - wybierasz albo niechodzenie
> dzwieku albo walenie sie ATA. Ciekawe "ustawienia BIOS" ?!

Niechodzenie dźwięku na marnych kartach dźwiękowych, bo na Yamahach
jeszcze jakoś nikt nie miał problemu.

> A jezeli nie zapewnia? Kurcze blade, po cholere mam sie zastanawiac
> nad takimi detalami? Ja jestem klientem i place. A nie jakims cymbalem,

Jeśli kupujesz u marnego producenta, to niestety jesteś cymbałem.
Z góry przepraszam za określenie, ale sam je wybrałeś.

> Potrzeba jest. Kupe ludzi pyta sie o plyty glowne. I kupa ludzi
> da sie bez tej paniki nabrac - i potem bedzie plakac. I miec
> pretensje. Ze to i owo im nie dziala. Ze Windowsy sie kaszania.

Trzeba zwracać uwagę na błąd, ale nie należy od razu grzebać VIA.

Używasz procesorów Intela? Masz zamiar JUŻ ich nie używać? Wiesz, jakie
Intel, DEC i inni "wielcy" mieli wpadki z procesorami i chipsetami.
Chyba nie, bo byś w ogóle nie używał komputerów przy Twoim podejściu
do tego tematu.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./