Re: Shuttle HO-AK123 Socket A - dobra to płyta???

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 13:23:30 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:
: Po pierwsze, nie walnięty South Bridge, a błąd w BIOSie, co wyraźnie na
: www.viahardware.com pisze (czytałeś?). Po drugie, błąd jest już dawno

K. czytac jeszcze umiem. Przestan chrzanic.

  With the new Southbridge and newly released at the time;
  KT133A motherboards, various users started experiencing
  data corruption problems as well as system instability
  when transferring files, listening to music, or anything
  that utilized the PCI bus.

Bios komunikuje sie z chipsetem, jak myslisz po co, geniuszu?
Po to, abys mogl wybrac opcje, jakie ci najbardziej odpowiadaja.

Tymczasem BIOS na plytach z koscmi VIA ma jedno glowne zadanie:
uaktywnic bug w projekcie chipsetu - wybierasz albo niechodzenie
dzwieku albo walenie sie ATA. Ciekawe "ustawienia BIOS" ?!

: poprawiony, bo wystarczy aktualizacja BIOSu (jeśli oczywiście producent
: płyty zapewnia taką aktualizację lub sprzedaje płyty z dobrym BIOSem).

A jezeli nie zapewnia? Kurcze blade, po cholere mam sie zastanawiac
nad takimi detalami? Ja jestem klientem i place. A nie jakims cymbalem,
ktory sprzedaje zlom wmawiajac ze "owszem tombak, ale jak sie go pociagnie
lakierem to bedzie blyszczal jak zloto."

: Po trzecie, nie siej paniki bez potrzeby :)

Potrzeba jest. Kupe ludzi pyta sie o plyty glowne. I kupa ludzi
da sie bez tej paniki nabrac - i potem bedzie plakac. I miec
pretensje. Ze to i owo im nie dziala. Ze Windowsy sie kaszania.

Altruista jestem. Ludzi mi zal. Ot co.

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin