Re: kabel ide

Autor: Plain (plain_at_kki.net.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 14:24:27 MET DST

CZesc
ciach
> i pozwierasz przy cięciu żyły przewodów :)
ciach

dodam iz widzialem kiedys uszkodzonego SCSI, ktory padl wlasnie od
pozwieranej tasmy.Gosc ja przecial ostra krawedzia obudowy.Rzecz
niesamowita, ale sam potem okreslalem co jest uszkodzone - wszystko wskazuje
na te durna tasme, wiec uwazaj na pozwierane przewody

BTW. obodow.Moj pomysl to obudowa serwisowa - mam w glowie projekt takiego
czegos, ale nie jestem w stanie wykonac - brak czasu i parku maszynowego,
ogolnie dostep do wszystkiego ( no prawie ) , to co normalnie z tylu obudowy
na przodzie, mocowanie plyty na szybkozlaczach, polko - kieszenie na dyski i
inne bajery.Ciekaw jestem czy tylko mi taki pomysl wpadl do glowy.