Re: AMD czy Pentium

Autor: Ryszard Raubo (rraubo_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 22:43:33 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ryszard Raubo" <rraubo_at_polbox.com> napisał w wiadomości
>
> jaki AMD jaki pentium ? (166mmx :)) ? )
> do czego po co ile masz kasy itp :)

Przechodze ze zwyklego Pentium 100. Kase mam na Pentium 733 ewentualnie AMD
1000. Praktycznie wszystko zaczynam od podstaw, zostawiam tylko SB Live
Value i karte telewizyjna. Slyszalem, ze Pentium wspolpracujac z
Microsoftem, moze lepiej chodzic z programami Microsoftu. Oprocz wspolnego
MMX jedni maja cos, czego nie maja drudzy (nie moglem znalezc co
konkretnie). Komputer nie ma konkretnego przeznaczenia.(konik)
pozdrawiam
Rysiek