Prastare SCSI

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 22:54:50 MET DST

Witam !
Bawie sie juz chwile komputerami mala chwilke ale jakos moje
drogi nigdy nie skrzyzowaly sie z SCSI. Niedawno dostalem
CD Rom (jako czesc zaplaty) wlasnie SCSI. Zeby to dzialalo
potrzebny jest controler (nie chce kupowac bo na dobra sprawe
nie wiem czy ten CD Rom jest sprawny) Na szrocie wpadl mi w rece
staruch w rece (ISA 8 bit) z BIOSem i dziala. Problem - contr SCSI
CD Rom SCSI 2. Rejestruje zmiany ID CD Romu ale potem wywala
"Cartridge not Installed" . Czy CD Rom moze sie "znizyc" do poziomu SCSI
czy to nie ma prawa dzialac. Niestety nie mam zadnej literatury na temat
SCSI.
Moze ktos mnie oswieci:
TIA
Pozdrowienia