Re: AMD czy Pentium

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 23:30:43 MET DST

Użytkownik "Ryszard Raubo" <rraubo_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Przechodze ze zwyklego Pentium 100. Kase mam na Pentium 733 ewentualnie
AMD
> 1000. Praktycznie wszystko zaczynam od podstaw, zostawiam tylko SB Live
> Value i karte telewizyjna. Slyszalem, ze Pentium wspolpracujac z
> Microsoftem, moze lepiej chodzic z programami Microsoftu. Oprocz wspolnego
> MMX jedni maja cos, czego nie maja drudzy (nie moglem znalezc co
> konkretnie). Komputer nie ma konkretnego przeznaczenia.(konik)
> pozdrawiam
> Rysiek

dla ciebie AMD TB 1.0GHZ (czekaj beda jeszcze tansze 1.4 GHZ)
do tego 256 RAMU (lub >) i plyta msi limtied ed. lub inna lepsza (moze
jeszcze podkrecisz wiecej) wiatrak coolermaster ep5-6i11

wydajnosc ZNACZNIE lepsza od intela, to ze intel to intel to GIE prawda.
jesli mozesz to kup sobie DDR (moze nie super wydajniejsze od SDRAM ale do
tego bedzie plyta na przyszlym chipsetcie kt266A - o znakomitej wydajnosci i
masz zestaw SUPER)

ja polecam AMD - zero problemow z w2k