Re: Wentylator do karty graficznej - pytania!!!!

Autor: AlexPP (alexpp_at_go2.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 15:45:55 MET DST

Dnia Tue, 4 Sep 2001 21:30:39 +0200, "Delta" <abeta_at_polbox.com>
napisał(a):

> Właśnie się zorientowałem, że wysiadł mi wentylator na mojej karcie
>graficznej ASUS RIVA TNT W związku z tym mam kilka pytań.

Jeśli poprostu się zatarł, a nie przepalił to:

1. Odkręć go od karty.
2. Po jego drugiej stronie zobaczysz naklejkę.
3. Delikatnie zacznij ją odklejać.
4. Dokładnie na jej środku przyklejona bedzie zaślepka (będzie się
trzymać naklejki).
5. Przestań odklejać - naklejka powinna być odklejona do ok. 2/3
średnicy.
6. Wpuść w otwór w wiatraczku 2-3 kropelki czystej (bez dodatków)
oliwy z oliwek.
7. Przyklej ponownie naklejkę, starannie wpasowując zaślepkę w otwór.
8. Podziała przynajmniej drugie tyle czasu co działał.

PS. Próbowałem to już na wielu wiatraczkach, dużych i małych, które
wciąż działają - nawet po trzech latach od tej operacji. Więc niech mi
nikt nie mówi, że nie można oliwy bo coś tam i że trzeba coś innego.

--
   .AlexPP  mailto:alexpp_at_go2.pl    ICQ# 63156896