Re: Plyta glowna pod Athlona 1.2GHz/266

Autor: ufuk (ufukw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 16:09:16 MET DST

Użytkownik promax <promax_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n57o5$88i$1_at_news.lublin.pl...

> no widzisz ja tez wybralem abita w ciemno i teraz mam dylemat ryzykowac
czy
> nie,
> w zasadzie postanowilem nie ryzykowac i wybralem
> AMD761 Chaintech 7kjd za 616 zł

no ale skoro mowilem, ze nie mialem z abitami problemow a przesypalem tych
abitow przez lapki sporo, to wynika chyba, ze inwestowanie w niego nie jest
ryzykiem (a upewnilem sie co do tego kilka tygodni temu kiedy na lekko
padnietym flopie robilem apgrejt biosu w domowym abicie:))) oczywiscie nie
udalo sie i co...mila niespodzianka:)) nie trzeba bylo z niczym kombinowac,
zadnych kombinacji klawiszy czy innych takich coby zmusic abita bez biosu do
ponownego apgrejdu:)))), po prostu na starcie zglasza sie bootmaster
costamcostam:) i bez klopotu zapodajesz biosik raz jeszcze:)

pozdro
ufuk