Wentylator do karty graficznej - pytania!!!!

Autor: Delta (abeta_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 21:30:39 MET DST

    Witam wszystkich

    Właśnie się zorientowałem, że wysiadł mi wentylator na mojej karcie
graficznej ASUS RIVA TNT W związku z tym mam kilka pytań.

1. Czy na rynku wszystkie wentylatory do kart graficznych będą pasować do
mojej czy trzeba kupić jakoś konkretny model???

2. Czy sprzedają same wentylatory cz komplet z radiatorem???

    Sorry, ale z wentylatorów jestem kompletnie zielony nawet nie wiem jak
się je wymienia :)

    Delta