Re: Co sądzicie o dyskach SAMSUNG?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 16:13:39 MET DST

Wonder napisał(a):

> Masz jakiś powód? Czy tylko tak, dla zasady?
> Ja mam stary dysk Samsunga i sprawuje się bardzo dobrze.
> Teraz działa jako duża (2GB) dyskietka. Przenoszę na nim
> programy do kolegów i spowrotem. I nie ma żadnych problemów,
> uszkodzonych sektorów, itp. Nie mam nic do zarzucenia Samsungowi.
Moze trafil Ci sie udany model. Z doswiadczenia wiem se samsungi nie
lubia noszenia. A jaki ma czas dostepu, transfer itp?
IMHO lepiej dac pare groszy mniej i kupic troszke drozszy dysk, (albo
kupic mniejszy) niz ryzykowac utrata danych. Ale moze sie zdazyc ze
kupisz samsunga i bedzie Ci sluzyl przez lata. Trzeba miec tylko troszke
wiecej szczescia :) Podobne zdanie mialem na temat seagate, ale
ostatnimi czasy poprawili sie nieco, a IBM popsul sobie opinie :(
Pozdrawiam Yablon