Re: amd 550 - jaka grafika ? i inne

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:54:39 MET DST

PeJot napisał(a) w wiadomości: <9mu187$pih$7_at_news.tpi.pl>...

>Czasami może działać też stabilnie w x2 -trzeba pokombinować
>(właczyć w biosie agp turbo i przy instalacji via4in1 np.4.32 www.tweak.pl
>także dać turbo )

a co to jest to via4in1
stery ?
do czego ?

prawde powiedzawszy nie oczekuje ze na tym sprzecie bede mogl smigac w 32
bitach w jakich niebotycznych rozdzieczlosiach w najnowsze giery, na
poprzednim sprzecie cyrlix 300 nawet nie moglem sobie filmu obejrzec a tutaj
wlozylem byle jaka 4megowa karte i film smiga
(no jeszcze nie mam dzwieku, a grafe oddalem kumplowi, ale wiem ze bedize
chodzic)

>Zapomnij.

zapomnialem
;-)

>Jeżeli używane to Voodoo3-3000 a nowe GF2MX400
>(nie 200-wydajnosć na poziomie TNT2 więc jak zmienisz procesor
>to będziesz żałował ).

ia juz porcka nei moge zmienic
plyta jest pod socket 7 a to jest jak sie nie myle max duzy procek jaki moge
wsadzic
wiec chyba gf2mx400 bedzie tutaj usypial z nudow ?

>Oczywiscie, Twój procesor nie jest w stanie dostarczyć
>i przeliczyć wystarczaj?co szybko tekstur żeby wykorzystać
>nawet Rive TNT2 (128bit). Karta z t&l tu nic nie pomoże, K62
>i mvp3 zbyt wolno obsługuja pamięć, do tego jeszcze
>ten cienki koprocesor w CPU.
>Mogę Ci polecić programik właczajacy interleave dla pamięci
>(jeżeli nie masz takiej opcji w biosie) memoryenable
>na Mvp3 da dopałke z 30%. Dodatkowo zmiejsz cykle
>/opóxnienia dla pamięci w biosie (zwłaszcza jak masz
> [...]

tylko ze ia mam pamieci 100 mhz
obie kosci po 64 mb

>Stare Geforce sdr i ddr-zbyt duży pobór pr?du-ryzyko spalenia płyty.
>Z ew. gf2mx już nie będziesz miał takiego problemu

i pewnie to kupie
dzieki za ostrzezenie przed tnt 2

>Pierwsza partycja 800MB-fat32 na system i niezbędne programiki
>druga partycja 3.2 GB-Fat32 na ważne dla Ciebie programy,
>,gry, mp3 itp.
>MVP3 nie jest zbyt stabilny, przy poważniejszym padzie systemu
>gdy zostanie uszkodzona tablica fat na dysku systemowym-po prostu
>sformatujesz partycje C i zainstalujesz Windows od nowa a D: przetrwa.

tylko ze jeszcze tutaj chcialem linux'a pchac
dlatego ia widze wlasnie 4 partycje
jedna system win, poxniej progsy pod wina na drugiej
trzecia instalka linux i porgsy oraz swap'a

tylko wlasnie mam problem z okresleniem wielkosci

>Pobaw się opcjami dla magistrali PCI w menadżerze urzadzeń-
>nacisnij "pytajnik helpa" na Sterowaniu przerwaniami tam jest
>wszystko wyjasnione (opcje te dotycza także ISA)
>Ciekawe opcje sa też na zakładce ustawienia.

tutaj nei lapie
wchodze do menadzera urzadzen poxniej do urzadzen systemowych i mam tak
"port odczytu danych we/wy dla numeratora isa plug&play" i wewnatrz tego mam
tylko
ogolne, sterownik i zasoby i mowi mi ze wszystko dziala poprawnie i takie
tam
"magistrala pci"
tutaj jest tego troch wiecej a ia nie wiem co wylaczyc a co zostawic
czy jesli zaczne tutaj cos zmieniac na oslep to czy moze mi sie komp nie
odpalic, bo jak nie wejde do windy to przeciez tego nie naprawie ?
a i z usnetu tez nie skorzystam

czy moze znasz jakas strone ktora przyblizy mi te zagadnienia

a ten pytajnik to nic mi nie mowi, non stop te same informacje, albo ja xle
mu wspazuje zapytania

>Dużo zżera system, cache dysku itp.
>
>Możesz ograniczyć cache dysku do np.ok. 10MB
>w system.ini sekcja [vcache]
>maxfilecache=10000
>chunksize=512

dobra zaraz sprawdzam
jak zajrzalem to na razie w system.ini nie mam okreslonego rozmiaru

dzieki za rady

ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl