Re: amd 550 - jaka grafika ? i inne

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 19:35:09 MET DST

teo w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> czesc
>
> mam
> amd 550 mhz
> 128 ramu
> va-503+ [chipset via apollo mvp3, no i agp x1]
>
> chce do tego dokupic karte graficzna
> nie mam za duzo kasy bo cos kolo 200 pln
> i calkowicie nie mam w tym rozeznania
>
> kumpel polecal mi rive tnt 2 m64 czy tez pro
> co na ten temat sadzicie
>
> czy jest mozliwe aby jakas karta nie byla w pelni wykorzystana z powodu za
> slabej konfiguracji kompa
>
> czy jakas karta z waszego doswiadczenia moze nie pasowac/dzialac do mojej
> [...]

Dodam jedno.
Mam taki wlasnie sprzet - tj. AMD K6/2 500mhz + MVP3 oraz
Asusa v7700 GeForce2 GTS i wyniki wygladaja tak:
-3dmark2000 - 2151 (niezaleznie od rozdzielczosci i glebi kolorow)
-3dmark2001 - 974 (niezależnie od rozdzielczosci i glebi kolorow).

Wiem, ze ten sprzet nie wykorzystuje GeForca w pelni, ale zaraz
go zmieniam :)

Pozdrawiam
Pitorek