Re: Pecet - dziadostwo dla majsterkowiczow.

Autor: newbie (dynks_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 13:29:12 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

[...]

No wlasnie - ktoz wie ?- skad masz wiedziec ze programy pod lina nie
wysyalaja "jakichs" rzeczy bez twojej wiedzy ?

[...]
Ja doskonale wiem ze moge kupic sprzet ktory bedzie wspierany ale kupowanie
komputera specjalnie do linuxa wydaje mi sie nieporozumieniem . Nie wiem czy
wiesz ze uzytkownicy windows wybieraja sprzet w/g swoich potrzeb a nie
systemu op ? I jeszcze nie slyszalem zeby trzeba bylo zaplacic za windowsowy
sterownik do podstawowego komponentu pceta jakim jest np. karta muzyczna.
[...]
Przegladarka lynx - no comment , netscape - potrafi czasem wyswietlic kod
html zamiast strony i jest wielka kobyla, opera - najpierw trzeba ja zmusic
do poprawnego wyswietlenia polskich znakow . Faktycznie mozna nie uzywac
grafiki.
Moze niektorzy nie uzywaja nawet monitora ?
 [...]
A wziales pod uwage czas jaki poswieciles na poznanie unixa ??? Nie twierdze
ze taka wiedza jest bezuzyteczna.
Jezeli nie jest Ci to naprawde ale to naprawde potrzebne to jest to IMHO -
skorka za wyprawke .

Pozdrawiam.