Re: Pecet - dziadostwo dla majsterkowiczow.

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 20:07:48 MET DST

Niejaki(a) newbie <dynks_at_polbox.com> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> No wlasnie - ktoz wie ?- skad masz wiedziec ze programy pod lina nie
> wysyalaja "jakichs" rzeczy bez twojej wiedzy ?

moge sprawdzic? alez tak. czesto sobie przegladam kod, czasem popawiam
kilka rzeczy, np. by mi init podczas shutdownu inaczej wyswietlal date.
inaczej sie zwracal... ucze sie na kodie napisanym przez innych. w win
moge? ile jest zrodelek od softu pod win, a i le pod lin?

> Ja doskonale wiem ze moge kupic sprzet ktory bedzie wspierany ale kupowanie
> komputera specjalnie do linuxa wydaje mi sie nieporozumieniem .

mi sie wydaje nieporozumieniem sprzetu robionego tylko i wylacznie pod
jedna platforme...

> Nie wiem czy
> wiesz ze uzytkownicy windows wybieraja sprzet w/g swoich potrzeb a nie
> systemu op ?

a czy wiesz, ze modem us robotics (3com) jest w cenach zoltrixow?

> I jeszcze nie slyszalem zeby trzeba bylo zaplacic za windowsowy
> sterownik do podstawowego komponentu pceta jakim jest np. karta muzyczna.

a nie placisz za ten sterownik kupujac win? no chyba, ze piracki masz..

> [...]
> Przegladarka lynx - no comment ,

why?

> netscape - potrafi czasem wyswietlic kod
> html zamiast strony i jest wielka kobyla,

MSIE rowniez. mi sie udalo wydusic z nieg max 90 okienek, potem
wypiepszylo mi caly podcsystem grafizczny. 5 minut windows wariowal, w
koncu udalo mi sie dostac do "konsoli" na ctr-alt-delete i dac
wyloguj...

> opera - najpierw trzeba ja zmusic
> do poprawnego wyswietlenia polskich znakow .

ale mozna.

> Moze niektorzy nie uzywaja nawet monitora ?

np. slepi... uzywaja linuxa dzwiekowo...

> [...]
> A wziales pod uwage czas jaki poswieciles na poznanie unixa ???

na windowsa tez i podczas gdy IMO czas na windowsa uwazam za stracony,
bo to tylko granie bylo, to na unixa nie, bo naucyzlem sie myslec
zamiast klikac :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|