Re: Karta PCMCIA

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 04:52:09 MET DST

On Sat, 1 Sep 2001 23:36:42 +0200, "Aleksander Starczewski"
<olekstar_at_wp.pl> wrote:

>Czy mogłby mi ktoś życzliwy pomóc w zainstalowaniu karty sieciowej PCMCIA w
>laptopie IBM ThinkPad 560E.
>Nie mogę sobie poradzić, tzn. sieć jest skonfigurowania poprawnie
> przynajmniej w taki sam sposób instaluję ją w Windowsie 98 SE mając do
>dyspozycji zwyklego peceta i kartę sieciową PCI tak to działa bez zarzutu w
>kilku firmach) Ale po wydaniu polecenia winipcfg z wiersza poleceń otrzymuję
>jakieś dziwne IP: 169.254.196.128 Maska: 255.255.0.0 po wpisaniu na stale
>parametrów z mojej sieci polecenie winipxfg wyswietla podane przeze mnie
> [...]
a moze nazwa workgroup jest wpisana z bledem (do czesty problem)
sprobuj wlozyc karte w inne gniazdo
jezeli jest to jedyna karta to zalecane jest aby siedziala w pierwszym
gniezdzie (czasami oznaczanym jako 0)
czy wszystki potrzebne servisy sa zainstalowane dla gniazda pmci?
odpowiednie drivery? (16, 32 bitowe ?)