Karta PCMCIA

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 23:36:42 MET DST

Czy mogłby mi ktoś życzliwy pomóc w zainstalowaniu karty sieciowej PCMCIA w
laptopie IBM ThinkPad 560E.
Nie mogę sobie poradzić, tzn. sieć jest skonfigurowania poprawnie
 przynajmniej w taki sam sposób instaluję ją w Windowsie 98 SE mając do
dyspozycji zwyklego peceta i kartę sieciową PCI tak to działa bez zarzutu w
kilku firmach) Ale po wydaniu polecenia winipcfg z wiersza poleceń otrzymuję
jakieś dziwne IP: 169.254.196.128 Maska: 255.255.0.0 po wpisaniu na stale
parametrów z mojej sieci polecenie winipxfg wyswietla podane przeze mnie
wartości, ale laptop i tak nie jest widziany w sieci.
Proszę o pomoc
Olek