Re: Karta do zgrywania z video

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 04:44:21 MET DST

On Mon, 3 Sep 2001 08:55:57 +0200, "Robi" <rkopias_at_polbox.com> wrote:

>Czy sa dostepne tanie urzadzenia do zgrywania na komputer obrazu ze zrodla
>video, ale nie karta graficzna, nie interesuje mnie tuner tv.
>
>Robi

nie wiem jak to wyglada cenowo w Polsce ale najtansze rozwiazanie to
chyba web cam pro intela ktora posiada dodatkowo wejscie audio video
dla zewnetrznego zrodla albo jest kilka urzadzen usb ktore pozwalaja
na przechwytywanie obrazu z tym z wraz ze zwiekszeniem rozdzielczosci
przechwytywanego obrazu spada czestotliwosc przechwytywania
(przepustowosc usb nie jest niestety najwieksza)