Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 13:51:27 MET DST

Jacoj wrote:
> Nie wiem, nie czytałem dokumentacji od Athlona... ;-)
> A tak serio, to pewnie bios wspiera te płyty i procesory,
> które umożliwiają taką sygnalizację, jeśli Athlon wypuści
> procesor z takim zabezpieczeniem i sygnalizacją, to pewnie
> od razu będzie wspierany przez płyty ASUS-a.

  Ja bardziej mysle, ze plyta mniej ufa czujnikom procesora (a raczej
rzadziej sa wykorzystywane), a bardziej wlasnym miernikom wbudowanym w
plyte. Co jak co, ale ASUS slynie z wykorzystywania wlasnych,
specjalizowanych rozwiazan monitorujacych sprzet.

> I praktyk kupuje tak zaklejone procesory?

  Nie, praktyk wie, ze tak sie dzieje. Teoretyk powiedzialby, ze zaden
sprzedawca nie jest takim idiota ;))

> Tak, ale tylko z Twojej strony, ja nie tworzyłem "faktów" i
> nie zaprzeczałem rzeczywistości. :-/

  Ja dokladnie tak samo ;)) Ale EOT, bo chyba nigdy nie skonczymy ;))

> A dokładniej, ja skupiam się na tym zabezpieczeniu termicznym,
> które istnieje (intel P4) natomiast nie skupiam się nad czymś
> co jak na razie nie istnieje (zabezpieczenie Athlona).

  Nie. Ty skupiasz sie nad teoretycznymi mozliwosciami zabezpieczen
termicznych, ja nad praktycznymi ;))

> O tym już nie wątpię... :-)

  Czyli w czyms sie zgadzamy???? ;>
Ale EOT.