Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 14:27:45 MET DST

"Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> wrote in message news:3BB5B5BF.45975F0D_at_edu.com.pl...

> Ja bardziej mysle, ze plyta mniej ufa czujnikom procesora (a raczej
> rzadziej sa wykorzystywane), a bardziej wlasnym miernikom wbudowanym w
> plyte.

No to źle myślisz, czujnik temp. wbudowany w procesor jest jedynym
sensownym roziązaniem zabezpieczenia procesora przed spaleniem,
każde inne jest albo za drogie albo nieskuteczne.

> Co jak co, ale ASUS slynie z wykorzystywania wlasnych,
> specjalizowanych rozwiazaie monitorujacych sprzet.

To mu się chwali, każde dodatkowe zabezpiecznie (temp. otoczenia,
napięcia, otwarcie obudowy) może być przydatne.

> Nie. Ty skupiasz sie nad teoretycznymi mozliwosciami zabezpieczen
> termicznych, ja nad praktycznymi ;))

No nie wiem, jeśli ja mówię o praktycznym zabezpieczeniu P4, które
jak mógł każdy sobie obejrzeć działa rewelacyjnie, a Ty skupiasz
się na zabezpieczeniu, które nie działa skutecznie i teretyzujesz,
że takie awarie (spalenie) się teoretycznie nie zdarzają (a praktycznie
przecież jak najbardziej) to kto tu jest teoretykiem? :-)))

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Szef nie bierze łapówek - szef przyjmuje dowody wdzięczności.