Re: 3R a temp. Durona

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 13:51:48 MET DST

Użytkownik SS <ssobie_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9os0fd$3sp$2_at_news.natned.com.pl...
[...]
> Ciekawe jest to co piszesz , bo ja na Solteku 75KAV-X uaktywnilem sobie
> takie rejestry (w biosie tez sa wylaczone) i procek jest o 20C chlodniejszy
> (w stanie idle) i wzrosly transfery z i do pamieci - roznicy w stabilnosci
> nie ma - zero zwisow a mam TB 1.2 GHz /266 .
> Moze producenci cos ukrywaja albo sa w zmowie z producentami coolerow
> :-)))))

Osobiście spotkałem się z wieszaniem się kart
dźwiękowych (np, Yamaha, Fortemedia) po
zastosowaniu.tego triku.
Pewnie chodzi o tylko kilka procent konfiguracji no
ale producent płyty nie może sobie nawet na tyle pozwolić.

Co do temperatury to nie podałeś ile teraz masz w tym
idle i co najważniejsze przy obciążeniu.
Poza tym jeżeli chłodzenie jest prawidłowe i procek
nie podkręcony to temperatura idle nie ma większego
znaczenia ...

PeJot