Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 09:23:24 MET DST

"Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> wrote in message news:3BB394C9.50C59456_at_edu.com.pl...

> Identyczny cytat jest w A7V dla Athlona. Czy oznacza to, ze tu tez
> jest wyprowadzony sygnal na odpowiednia nozke procesora?

Nie wiem, nie czytałem dokumentacji od Athlona... ;-)
A tak serio, to pewnie bios wspiera te płyty i procesory,
które umożliwiają taką sygnalizację, jeśli Athlon wypuści
procesor z takim zabezpieczeniem i sygnalizacją, to pewnie
od razu będzie wspierany przez płyty ASUS-a.

> BTW. ASUS stosuje wlasne ASICi i czujniki do pomiaru temperatury i na
> nich opiera sie bios.

I....? Bo z tego co widziałem na innych płytach pod Athlona
to chyba każda oferuje czujniki do pomiaru temperatury i odpowiedni
bios obsługujący ten sprzęt.

> Ja jestem praktykiem, a nie teoretykiem ;(

I praktyk kupuje tak zaklejone procesory?

[...]
> Sadze, ze jednak pora konczyc ;)) Ta "ostra" (;))) dyskusja juz dawno
> przestala byc merytoryczna.

Tak, ale tylko z Twojej strony, ja nie tworzyłem "faktów" i
nie zaprzeczałem rzeczywistości. :-/

> Kazdy z nas skupia sie na innych aspektach
> tego nieszczesnego zabezpieczenia termicznego.

A dokładniej, ja skupiam się na tym zabezpieczeniu termicznym,
które istnieje (intel P4) natomiast nie skupiam się nad czymś
co jak na razie nie istnieje (zabezpieczenie Athlona).

> Stad nie ma szans
> przekonac drugiego.

O tym już nie wątpię... :-)

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Terminator 2 - streszczenie spisane z telegazety TV4: