Re: ATA33 i ATA100

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 01:21:10 MET DST

Podpisując się jako "Pawel" <janetta_at_if.uj.edu.pl>, w przypływie
determinacji napisałeś(aś):

| Mam Asusa P3B-F i zanabylem droga kupna kontroler ATA100. Do tego mam
dysk
| IBM20G 5400, po dodaniu kontrolera, nie dostalem oczekiwanego
ZNACZACEGO
| przyrostu transferow dyskowych. Moze i sa, ale na moje oko szkoda bylo
| wydawac 120zl na kolejny wyczyn inz elektronikow. Magia reklamy
zadziala na
| mnie. Jak chcesz transferow kup sobie SCSI, ale za komplet kontroler +
dysk
| slono zaplacisz. Tylko po co? do domowego kompa?

Mam Asusa P3B-F i nabyłem drogą kupna kontroler ATA100
Promise Tech. Do tego mam dysk Seagate Barracuda 40 GB 7200.
Pomiary transferów wskazują:
7-9 GB/s na zwykłym IDE
36-42 GB/s na ATA100
I co Ty na to?
Przy pracy w Corelu lub Adobe Photoshopie
to ma _kolosalne_ znaczenie - jak dla mnie.

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)