Re: ATA33 i ATA100

Autor: Pawel (janetta_at_if.uj.edu.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 03:18:44 MET DST

Chyba nie wierzysz tym pomiarom!!! Jednostki masz w Giga Bajtach,
oszalales??? Takich dyskow nie ma nawet NASA!!! Na Mega Bajty to moze i bym
sie zgodzil w sumie czy to wszystko wazne, napedzanie kieszeni dupkom ze
sklepow komputerowych??? Olac to ALL!!!

tez pozdrawiam, ide spac jest 3:15, hehehhe jak ten internet uzaleznia i kto
na tym robi kase? TPSA!!!

pawel

ps: dzis zanabylem tez droga kupna przejsciowke na slot 1 z auto reg nap od
1,3V!!! Wsadze sobie CelkaII Tylko ktorego pomiedzy 800 - 1100MHz ???