Re: ATA33 i ATA100

Autor: Pawel (janetta_at_if.uj.edu.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 00:21:34 MET DST

Mam Asusa P3B-F i zanabylem droga kupna kontroler ATA100. Do tego mam dysk
IBM20G 5400, po dodaniu kontrolera, nie dostalem oczekiwanego ZNACZACEGO
przyrostu transferow dyskowych. Moze i sa, ale na moje oko szkoda bylo
wydawac 120zl na kolejny wyczyn inz elektronikow. Magia reklamy zadziala na
mnie. Jak chcesz transferow kup sobie SCSI, ale za komplet kontroler + dysk
slono zaplacisz. Tylko po co? do domowego kompa?