Re: PAMIEC RAM???

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 01:09:06 MET DST

> Bezsensu a poco wogóle ci to wiedzieć - rozumiem typ pamięci ale
producent,
> myślisz że w zestaw włożyli jakąś firmową, nieliczyłbym na to. Poprostu
daj do
> serwisu powiedz czego oczekujesz a oni wlożą ci pamięc za jakieś 140 PLN
256
> MB, nie ma co tu kombinować. Wtedy możesz potrzbować jakiegoś programu aby
> sprawdzić co włożyli tzn czy na pewno np. 256MB i czy 100 czy 133 itd.
> Pozdruffka
> adadur
Dlaczrgo bez sensu ???
Chce wiedziec jakie mam kosci dokladnie bo chce kupic na gieldzie (TANIEJ
NIZ W OPTIMUSIE)
taka sama kosc i dopiero pojechac do nich zeby mi wlozyli.
Co do firmowosci mojej pamieci.
Kompa skladali na specjalne zamowienie i TYLKO z firmowych czesc.
Ram tez byl firmowy ( nawet zapakowany w specjalne pudelko i opisany)
A przed zamknieciem obudowy zastrzeglem ze chce zajrzec w bebechy i
zajrzalem , wszystko bylo tak jak chcialem. Nawet kabelki uzyli takie jak im
powiedzialem.
I przy mnie zamykali i plombowali obudowe.
Ktos z sasiedniego biura jak to zobaczyl zapytal czy ja im nie ufam?
Spojrzalem na niego dziwnym wzrokiem i zapytalem czy on mi ufa... nie
odpowiedzial i wyszedl.
Chyba zrozumial jaka strzelil gafe.
Problem w tym ze mi kompletnie ze lba wylecialo co to byla za pamiec.
Wiem ze 133
wiem ze 2x 128.
Ale firmy za cholere nie pamietam.
Wlasnie dlatego potrzebuje jakiegos programiku np by to sprawdzic.
Dzwonilem do centrali gdzie po numerze karty gwarancyjnej liczylem ze koles
mi poda co i jak ale ktos nie wpisal akurat tej informacji do komputera i
dupa.

--
Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]