KT7 + Duron 1GHz + GeForce 2 Pro = Wielka miewiadoma POMOCY!!

Autor: Janusz (wigawi_at_polbox.com)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 00:27:19 MET DST

Hej!
Mialem dotychczas Durona 700 na Abicie Kt7 + Geforce 2Mx Leadteca, +256 Mb
Sdram Hundai + Hdd 20 Gb WD 7200 obr + CDR Teac 540 + CDRW LG 8080 +Live! +
Modem Zoltrix Spirit + Tv Pixel Viev TV Pack + coller Titan Mayesty V +
kieszen z dodatkowym Hdd 2,5 Gb i wszystko bylo miodzio.
Naczytalem sie glupot o tym jaki to dobry jest Duron 1 Ghz (instrukcje SSE,
mniejszy pobor mocy itd), ze lepszy jest Geforce 2 Pro na DDR i zaczely sie
problemy.
Plyta nie widzi Durona 1Ghz, Geforce 2 Pro 32 Mb Leadteca tez za Chiny nie
chce wystartowac (ciagle swieci dioda error),Obudowe mam Feel V z 300
Watowym zasilaczem, zreszta na czas uruchomienia kompa odpielem WSZYSTKIE
napedy i karty oprocz grafy i collera na CPU (wiem ze musi byc podlaczony do
gniazda fan1). W akcie desperacji zmienilem nawet coller na Coller Master
DP5-6I11A, zamienilem pamiec na 256 Mb Infineona 7.5ns i dalej ciemno i
glucho.
Glucho i ciemno to znaczy ze monitor Samsung 755 Df tylko sobie mruga dioda,
z kompa zadnego popiskiwania, na Geforce 2 Pro swieci dioda error + AGP x4,
Bios sie nie laduje, komp wisi. Po zmianie grafy na Geforce 2Mx to samo (
tutaj nie ma diod na grafie), po zmianie procka na 700 a grafy na Geforce 2
Pro tez to samo!
Wszystko wraca do dzialania po wynianie procka na 700 i grafy na 2Mx!!!!!!!
Teraz najciekawsze!
Ta sama grafa + ten sam Duron + coller DP5-6I11A ( bo Majesty V musialbym
przycinac aby pasowal do podstawki!), pracuje sobie spokojnie obok na
prosciutkim, niemarkowym zasilaczu 235W, w plycie ECS K7S5A z tymi samymi
pamieciami + CDR + CDRW !?!?!?
Zamienialem zasilacze, nic to nie daje!
KT7 chodzi tylko z Duronem 700 + Geforce 2 MX Leadteca
Co o tym myslicie, jakies sugestie, rady.
Moze zmiana Biosu(aktualnie mam YH z 2001/02/14)
Bardzo prosze o pomoc, bo bedzie przykro zrezygnowac z 1GHz Durona i GeForca
2 Pro na DDR.
Moze ktos z Was mial juz taki problem i udalo mu sie go rozwiazac.
Jestem otwarty ma kazda konstruktywna rade i porade!
Prosze tez wlascicieli prockow Intela o nie formulowanie stwierdzen o
wielkosci Intela nad AMD bo w tym przypadku nie o to chodzi.
Jesli widziales pracujacego Durona 1 Ghz z 32 Mb DDR w Geforce 2 Pro w
np.Quake (1280x1024x32bit) to powala z nog.!!!!

Janusz Gadomski
wigawi_at_polbox.com