Re: KT7 + Duron 1GHz + GeForce 2 Pro = Wielka miewiadoma POMOCY!!

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 02:45:19 MET DST

Janusz napłodził(a):

> bylo miodzio. Naczytalem sie glupot o tym jaki to dobry jest Duron
> 1 Ghz (instrukcje SSE, mniejszy pobor mocy itd), ze lepszy jest
> Geforce 2 Pro na DDR i zaczely sie problemy.

hmm priom procesor gra TRZECIARZEDNA role jesli chodzi o szybkosc kompa
w grach wiec jesli nie robisz nic innego na kompie to NIE MAM pojecia
po co wymieniales .. glupota ? :)

GF 2 Pro za to to SUPER zakup , ale nie do tej plyty :)))

> Plyta nie widzi Durona 1Ghz

co to znaczy nie widzi ? startuje czy nie ? apgrejdowales bios do
najnowszego ?

>, Geforce 2 Pro 32 Mb Leadteca tez za
> Chiny nie chce wystartowac (ciagle swieci dioda error),Obudowe mam
> Feel V z 300 Watowym zasilaczem,

no ja jestem na bieszaco z tym problemem .. mam wlasnie taka plytke i
nie startuje , w servisie kolesiowi pokazali ze startuje z 250W
enlajtowym zasilaczem i kazali kupic obudowe z 300W bo plyta jest
sprawna i zeby spadal na drzewo :)) .. nie wiem czy go nie zrobili w
#### bo ten winfast startuje na tej plycie ..ale dopiero po rozgrzaniu
:))

tutaj jest link do przerubki :
http://www.chewan.freeserve.co.uk/

sprawdzalem "na krotko" (na pajaka) i faktycznie rozwiazuje to problem
Plyta jest tak zaprojektowana ze 3.3V uzyskuje ze stabilizacji 5.00V z
zasilacza .. no i jak zasilacz jest slaby to nie wyrobi z podaniem tylu
Amperuf na 5.00V , zwlaszcza ze z tych samych 5.00V idzie procesor, HDD
i inne smiecie :(

Jutro lookne czy pomaga zasilacz 300W codegena i jak nie to lutuje
plyte i mam wsio w D####

> KT7 chodzi tylko z Duronem 700 + Geforce 2 MX Leadteca
> Co o tym myslicie, jakies sugestie, rady.

tak jak wyszej , jak sie boisz lutowac plyte to moge ci to zrobic , ta
plyte ktora opisalem przerabiam na zamowienie (tym sie zajmuje)

> Moze zmiana Biosu(aktualnie mam YH z 2001/02/14)

to pomosze na proca pewnie

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod