Re: KT7 + Duron 1GHz + GeForce 2 Pro = Wielka miewiadoma POMOCY!!

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 11:05:10 MET DST

Użytkownik Janusz <wigawi_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9p2tgr$17q$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> Sdram Hundai + Hdd 20 Gb WD 7200 obr + CDR Teac 540 + CDRW LG 8080 +Live! +
> Modem Zoltrix Spirit + Tv Pixel Viev TV Pack + coller Titan Mayesty V +
> kieszen z dodatkowym Hdd 2,5 Gb i wszystko bylo miodzio.
> Naczytalem sie glupot o tym jaki to dobry jest Duron 1 Ghz (instrukcje SSE,
> mniejszy pobor mocy itd), ze lepszy jest Geforce 2 Pro na DDR i zaczely sie
> problemy.
> Plyta nie widzi Durona 1Ghz, Geforce 2 Pro 32 Mb Leadteca tez za Chiny nie
> chce wystartowac (ciagle swieci dioda error),Obudowe mam Feel V z 300

Oczywiście wyczyściłeś zworką cmos.
Ustaw też w biosie ręcznie parametry nowego procesora
na starym procku, zapisz zmiany i wymień procka.

Wypróbuj najnowszy bios 4A do KT7
ftp://ftp.abit.com.tw/pub/bios/kt7/kt74a.exe
powinien być też na ftp://ftp.veracomp.com.pl

Na Abicie KT7A (kt133A) działa bez problemu tylko jeżeli
masz stary bios to system nie widzi SSE.

Co do GF'a 2 Pro to powinien chodzić bez najmniejszych problemów.
Odegnij górę śledzia żeby karta głębiej weszła w gniazdo.
Można też zwiększyć napięcie I/O do 3.5V i dać agp driving na EA.

[...]
> Moze zmiana Biosu(aktualnie mam YH z 2001/02/14)

Ten bios to staroć (chociaż podobno całkiem stabilny ;),
wymień go na wyżej wymieniony.

PeJot