Re: 3D studio

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 00:28:34 MET DST

> ale tak dokladnie to co zmienia ten softquadro, bo przeciez to nadal jest
> geforce, mam zamiar kupic MSI Geforce2 GTS+ 64 MB TV-OUT
> czy np. po takiej zmianie gry beda gorzej chodzily?

softquadro pono udostepnia te funkcje co odblkoowany geforce czyli
innymi slowy quadro bo to nic innego tylko jeden a ten sam proc.
elsa sie dogadla z nvidia i kreca biznes sprzedajac poprofesjonalne karty
ktore co prawda takie zle nie sa ale gdzie im tam nawet do diamonda
fireGL. elsa blokuje na swych kartach pewne funkcje geforce ktore to
niby odrozniaja go od qyuadro. Ponadto elsa wydaje dosc dobre
sterowniki np. do maxa (maxtreme) ktore NIE pojda na zadnej innej
karcie.
niemniej - najlepiej to zalatw se kogos kto potrafi co nieco polutowac
albo sam zrob sobie odpowiedni grot - to latwa sprawa - i poczytaj
troche w sieci (wyszukiwarka etc ).

przelutowywuje sie 1 lub 2 rezystory w inne miejsca, sciagasz z jakiejs
storny lub moze sie ktos z Toba podzieli biosem Elsy , flashujesz i
masz ELSA. ladujesz sterowniki do maxa/acada or whatever i
na pewno przyrost szybkosci zobaczysz. W grach pono chodzi wolniej
nieco ale nie wiem - nie mam zadnej gry na kompie.
Pozdro
Janusz