Pytania do posiadaczy SB Live 5.1

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 28 Sep 2001 - 14:01:30 MET DST

Witam !

Kilka dni temu stałem się posiadaczem SB Live 5.1

mam więc kilka pytań:

1. Czy trzeba instalowac Liveware 3.0 czy karta ta ma już standardowo ten
Liveware 3.0 ?

2. Do czego służy ten Liveware i jak rozpoznać jaką wersję się posiada ?

Zainstalowałem oryginalne steroniki jakie dostałem na cd oraz wykonałem
aktyualizacje sterowników. próbowałem także zaktualzowac Liveware do 3.0 ale
isntalacja zawsze wypada źle (jakieś dziwne błędy przy instalacji)

Dlatego już sam nie wiem czy tzreba instalowac te Liveware , co ono by mi dało
i czy moze SB Live 5.1 ma takie już zainstalowane ?

Prosze o pomoc