Re: Pytania do posiadaczy SB Live 5.1

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 20:37:37 MET DST

> Dlatego już sam nie wiem czy tzreba instalowac te Liveware , co ono by mi
dało
> i czy moze SB Live 5.1 ma takie już zainstalowane ?

jesli chcesz sie pobawic mozliwosciami karty tj. rozne efekty, poglosy, echa
itd. to zainstaluj...

ja natomiast mam inny problem... po zainstalowaniu sterownikow od sb live
5.1 windows nie restartuje sie.
jak zrobie zamknij system to sie zamyka ale jak zrobie uruchom ponownie to
zawiasza sie na planszy zamykanie...
wczesniej uzywalem sterownikow od sb live 1024 i wszystko bylo ok