Re: Pytania do posiadaczy SB Live 5.1

Autor: Mario (vze29c8t_at_verizon.net)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 19:40:54 MET DST

<Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> wrote in message
> Witam !
>
> Kilka dni temu stałem się posiadaczem SB Live 5.1
>
> mam więc kilka pytań:
>
> 1. Czy trzeba instalowac Liveware 3.0 czy karta ta ma już standardowo ten
> Liveware 3.0 ?
>
> 2. Do czego służy ten Liveware i jak rozpoznać jaką wersję się posiada ?
>
> Zainstalowałem oryginalne steroniki jakie dostałem na cd oraz wykonałem
> aktyualizacje sterowników. próbowałem także zaktualzowac Liveware do 3.0
ale
> isntalacja zawsze wypada źle (jakieś dziwne błędy przy instalacji)

> [...]

Na jakim systemie instalujesz ten liveware?? wazne jest abys instalowal
wersje przeznaczona do konkretnego systemu .

Liveware to zestaw programow uzytkowych do karty razem ze sterownikami ( na
pewno warto miec to zainstalowane jezeli ma sie te karte)

U mnie instalowalo sie bez problemu na W2K i na W9x/Me

Pozdrowienia
Mario
ICQ 2698747