Re: FDD wylacza dyski twarde - dlaczego??? Please poradzcie...

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 13:55:34 MET DST

Marcin Sroczyk wrote:
> A czy wystarszy zmienic elektrolity (smd) przy zlaczu zasilania na
> wieksze? Ja w moim Caviarku wlutowalem odwrotnie i 'wystrzelily'; jak
> wsadzilem nowe, to wlasnie mam taki efekt.

Tego jecze nie sprawdzalem, ale mozna zobaczyc, powinno chociaz w
niewielkim stopniu pomoc. Z doswiadczenia z Caviarami wiem, ze pomaga
"potasowanie" wytyczkami zasilajacymi tak, zeby HDD byl najblizej
zasilacza i w miare mozliwosci sam na kablu.

> Wg mnie sa za male, ale moze sie myle i po prostu trzeba polubic
> to 'cykanie'...

Niestety - zwalnia na 0.5 sek. caly system. Czyli nie do przyjecia ;)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl